آخرین اخبار

برگزاری رویداد ایده شو شهرستان های لردگان،خانمیرزا و فلارد(تابستان۱۴۰۲)

در راستای ترویج فرهنگ ایده پردازی در میان جامعه علی الخصوص دانشجویان و شناسایی، توانمندسازی و تجاری سازی ایده ها و دستاوردهای دانشجویان و فارغ التحصیلان، مخترعین، پژوهشگران، صنعتگران و کارآفرینان و افراد دارای ایده های نوآور و کاربردی شهرستان های لردگان، خانمیرزا و فلارد، اولین رویداد ایده شو سه شهرستان توسط پارک علم و فناوری استان و با همکاری دانشگاه های آزاد اسلامی، علمی کاربردی، پیام نور واحدهای لردگان و فرمانداری های این شهرستان ها برگزار می شود. اهداف رویداد: ترویج فرهنگ ایده پردازی در میان جامعه علی الخصوص دانشجویان شناسایی ایده های خلاقانه با هدف تجاری سازی ایجاد شور و نشاط و طراوت علمی و پژوهشی اعتلای خود باوری علمی در بستر خلاقیت و ایده پردازی تقویت اعتماد به نفس و مهارت سخنرانی در جمع ایجاد بستری برای هم افزایی و شبکه سازی و کار تیمی مهلت ارسال ایده ها : متقاضیان می توانند از تاریخ 20 اسفند 1401 لغایت 15 تیرماه 1402 در سامانه http://ideashow.chbstp.ir، ثبت نام کنند و ایده های خودر را ارسال نمایند. زمان و مکان برگزاری رویداد و ارائه ایده ها: متعاقبا اعلام خواهد شد. راههای ارتباطی و کسب اطلاعات بیشتر: شماره تماس مرکز رشد لردگان: 0383445521 – 09138379866 (آقای بویری) کانال اطلاع رسانی رویداد در ایتا: ideashow1402@ سامانه ارسال ایده ها /http://ideashow.chbstp.

رویدادهای ایده پردازی شش گانه پارک علم و فناوری استان و دانشگاه فنی و حرفه ای استان

پارک علم و فناوری استان با همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای اقدام به برگزاری رویدادهای شش گانه ایده پردازی در حوزه های برق، الکترونیک- کامپیوتر- ساخت و تولید، مکانیک، تاسیسات و مکانیک خودرو- طراحی دوخت، پوشاک- کودکیاری- عمران و معماری برگزار میکند. ایده های برتر این رویدادها در یک رویداد استارتاپی که در اردیبهشت ماه سال 1402 برگزار میگردد مورد آموزش و منتورینگ قرار میگیرند تا برای ورود به عرصه کسب و کارهای نوپا و حضور در مراکز کارآفرینی و رشد آماده شوند.

آنچه یک ایده خوب باید داشته باشد

براي طيف گسترده‌اي از مخاطبين قابل فهم باشد. موضوعاتي كه حاصل تجربه، دانش، هنر و حرفه سخنران بوده و يا ارتباط عميقي با تجربيات حرفه‌اي يا شخصي او داشته باشد. موضوع حاوي يك نوآوري، تجربه بديع، روشي منحصربه‌فرد بوده و امكان يادگيري و بكارگيري آن براي بقيه ميسرباشد. موضوع سخنراني هيجان‌برانگيز و جذاب بوده و خود سخنران شور و اشتياق بالايي نسبت به آن داشته باشد.

}
Pangaea Screenshots

مراحل اجرای ایده شو

عدم وجود بنر

ثبت نام

از طریق سامانه ثبت نام کنید

ارزیابی و انتخاب اولیه

ایده های برتر توسط کارشناسان انتخاب می شوند

ارائه ایده در سه دقیقه

در مدت سه دقیقه ایده خود شرح دهید

جمع بندی و انتخاب نفرات برتر

پس از داوری نفرات برتر انتخاب می شوند

هم اکنون ثبت نام کنید اگر شما نیز صاحب ایده هستید اگر به دنبال سرمایه گزاری هستید اگر به دنبال کارآفرینی هستید

چه چیزی نیاز داریم؟

آنچه شرکت کنندگان باید بدانند

شركت‌كنندگان بايد ايده خود را هنگام ثبت نام براي تيم برگزار كننده ارسال‌نمايند.

شما فرصت داريد تنها سه دقيقه در مورد موضوعتان در مقابل جمعيت صحبت كنيد. به محض اتمام زمان مذكوربه هيچ وجه امكان ادامه بحث وجود ندارد.

حتما و حتما نياز داريد قبل از رويداد بارها تمرين كنيد و بدانيد كه انتقال سريع يك ايده شديدا نيازمند تمرين است.

قرار نيست موضوع مورد بحثتان را به طور كامل و با جزئيات به شنوندگان آموزش دهيد، بلكه بايد بتوانيد به درستي‌جرقه اوليه شور و علاقه ديگران به آن موضوع را روشن كرده و نيروي محركه اوليه را براي ادامه مسير مهيا كنيد.

توجه كنيد كه رعايت اصول اوليه سخنراني از ضروريات يك ارائه خوب است و براي آشنايي بيشتر شركت كنند‌گان با اين موضوع، در اين رويداد يك دوره آموزشي ارائه خوب نيز براي آنان برگزار مي‌شود.

آنچه یک ایده خوب دارد

براي طيف گسترده‌اي از مخاطبين قابل فهم باشد.

موضوعاتي كه حاصل تجربه، دانش، هنر و حرفه سخنران بوده و يا ارتباط عميقي با تجربيات حرفه‌اي يا شخصي او داشته باشد.

موضوع حاوي يك نوآوري، تجربه بديع، روشي منحصربه‌فرد بوده و امكان يادگيري و بكارگيري آن براي بقيه ميسرباشد.

موضوع سخنراني هيجان‌برانگيز و جذاب بوده و خود سخنران شور و اشتياق بالايي نسبت به آن داشته باشد.

راهنمای بیان ایده در ایده شو

هر كسي حداقل يك فكر يا ايده‌اي دارد كه با تمام شور و اشتياق به آن مي‌پردازد، چيزي كه شما را به هيجان مي‌آورد، شور و اشتياقتان را مي‌افروزد، چشمانتان را از حدقه بيرون ميزند، حرف زدنتان را سريعتر ميكند و انرژيتان را چند برابر. .از اين ايده‌ها و شوق‌هايتان برايمان حرف بزنيد.

ايده شو محلي است براي به اشتراك‌گذاري اين تجربيات زندگي‌ساز، موضوعات مورد علاقه و شوق‌برانگيز و نقطه نظرات منحصربه‌فرد. شما هم اگر چنين فكر و ايده‌هاي داريد وقت آن رسيده براي سخنراني در درخواست دهيدايد. براي اين كار مطالعه راهنماي زير به شما كمك خواهد كرد كه بدانيد كه براي چه چيزي بايد خود را آماده كنيد.

Home variant

Home defaultHome rainHome video

Color palette